Stavební část je zhotovena jako železobetonový odlitek , s tím, že vnitřní prostor je rozdělen betonovou mezistěnou na prostor pod transformátorem a společný prostor pro kabely VN a kabely NN. Střecha je demontovatelná, je odlévána jako samostatný panel a opatřena nátěrem v odstínu RAL 7045.
Vnější omítka je provedena nástřikem standardně odstínu RAL 9010. Kabelové průchodky HAUFF ( pro VN 2x HSI 150, pro NN 8x HSI 90 ), které jsou uložené šikmo pro jednodušší vstup a příznivější ohyb kabelů.
Dveře a žaluzie jsou hliníkové, z 3 mm silného materiálu s gumovým těsněním a dvoubodovým zámkem DIRAK. Barva standardně odstínu RAL 9006. Veškeré vnitřní konstrukce jsou žárově zinkované. Dva průchody na vnější uzemnění a vývod armování na vnitřní uzemnění je řešen průchodkami HAUFF HDE, resp. HDE-A. nadzemní průchodka na vývod pro provizorní napájení se záslepkou LIC EK 215. Na přání je možno dodat i samostatnou skříň měření, kterou je možno umístit na boční stěně, nebo ji integrovat do rozváděče NN. V tom případě jsou u dvří zámek s možností montáže dvou na sobě nezávislých vložek FAB. Stanice splnila podmínky zkratových zkoušek a je zatříděna dle IAC-AB s rozváděčem SIEMENS 8DJH RRT.
Rozměry stanice | ||
Vnější | šířka | 2.0 m |
délka | 2.8 m | |
výška | 2.69 m | |
Vnitřní | šířka | 1.8 m |
délka | 2.6 m | |
výška | 2.45 m | |
Váha | ||
Bez el. výzbroje: | 8,5 t | |
Střešní díl: | 1.4 t | |
Max. celkem: | vč. výzbroje | 12 t |
Zastavěná plocha | 5.6 m2 |